Holmenkollmarsjen med start og mål Holmenkollen

Mildværet har gitt oss utfordringer, men fortvil ikke: du kan fortsatt gå Holmenkollmarsjen på lørdag.

Mange har sikkert merket seg mildværet de siste dagene, men fortvil ikke, Holmenkollmarsjen blir ikke avlyst. Regn og mildvær den siste uken har tæret på forholdene i Holmenkollmarsj-traseen. I samarbeid med løypemannskapene har vi derfor gjort en vurdering på at rennet ikke kan gjennomføres i Nordmarka som normalt. Værprognosene for de kommende dagene tyder ikke på en bedring av forholdene.

Vi ønsker ikke å avlyse Holmenkollmarsjen. Derfor har vi besluttet at begge distanser flyttes til Holmenkollen nasjonalanlegg. Her byr vi på ekte Kollen-stemning, samme høye kvalitet på matstasjonene og enkel adkomst med buss eller t-bane.

I Holmenkollen blir det to ulike distanser: ca. 40 km eller ca. 20 km. 40 km gjelder fortsatt som seedingsrenn til Vasaloppet og Birkebeinerrennet. Ønsker du å bytte distanse får du mer informasjon om dette nedenfor.

Viktig informasjon

Dersom du ikke logger inn på din profil og gjør endringer, vil din påmelding og seeding til lørdagens renn bli stående. Ønsker du å gjøre endringer må disse gjøres innen tirsdag 9. februar klokken 19.00.

Du har følgende valg:

1. Overføre din start til Holmenkollmarsjen 2017
  2. Bytte distanse. Dette gjøres under fanen "endre distanse" på din profil
  3. Støtte Skiforeningens løypearbeid ved å donere årets startkontigent

Innlogg til din profil finner du her.

NB: Vi oppdaterer informasjonen om rennet løpende på våre hjemmesider og på Holmenkollmarsjens Facebook-sider.

Vel møtt til en flott tur i historisk terreng!

Affiliates