Fakta om Markadatabasen

• Ut p tur
  • Publisert 29.12.2011 20:06
  • Oppdatert 06.06.2015 20:18

Skal du ut p tur i Marka? Markadatabasen er et utmerket startsted! Her kan du gjre deg kjent med turomrdene, se p bilder og studere kartet. Skiforeningens nettportal dekker hele eller deler av 37 kommuner p det sentrale stlandet.

Markadatabasen - www.skiforeningen.no/marka - er Skiforeningens nettportal til Oslomarka, Mossemarka, Follomarka, Nesoddmarka, Hurummarka, Hadelandssene, Gjvik, Toten, Land, Nannestad, Hurdal, Nes og Eidsvoll. Oslomarka bestr av omrdene Kjekstadmarka, Vestmarka, Brumsmarka, Krokskogen, Nordmarka, Lillomarka og Gjellersen, Romerikssene, stmarka og Srmarka.

Dette er Markadatabasen

Flere bilder