Konkurranseregler #sommerimarka

Bruk emneknaggen #sommerimarka på Instagram, og vær med i trekningen av fine premier fra Skiforeningen og Kvikk Lunsj.

Konkurranseperioden vil vare fra fredag 23. juni 2017 til søndag 16. juli 2017. Skiforeningen og Kvikk Lunsj velger ut fem vinnere i løpet av konkurranseperioden. Hovedpremien trekkes mandag 17. juli.

Konkurransen arrangeres av Skiforeningen og Mondelez Norge AS (Mondelez).

Premiene har en verdi pålydende:

• Delpremie 1: Ca. 950,- (Kvikk Lunsj pledd, Kvikk Lunsj 8-pack, Skiforeningen-sekk)
  • Delpremie 2: Ca 600,- (Kvikk Lunsj lue, Kvikk Lunsj 8-pack, Skiforeningen-kopp)
  • Delpremie 3: Ca. 800,- (Kvikk Lunsj sokker, Kvikk Lunsj 8-pack, Skiforeningen-kopp)
  • Delpremie 4: Ca.1100,- (2 Kvikk Lunsj sitteunderlag, Kvikk Lunsj 8-pack, Skiforeningen-anorakk)
  • Hovedpremie: Ca. 2000,- (Kvikk Lunsj sekk, lue, pledd, sitteunderlag og 8-pack og Skiforeningen-anorakk)

Kun personer over 15 år som er bosatt i Norge kan delta i konkurransen. Personer som er under 18 år trenger foresattes/verges godkjennelse for å delta i konkurransen. Ansatte eller familiemedlemmer av ansatte i Skiforeningen og Mondelez kan ikke delta i konkurransen. Det samme gjelder kollegaer og familiemedlemmer av jurymedlemmene.

Ved å bruke emneknaggen #sommerimarka på Instagram i konkurranseperioden, bekrefter du at du ønsker å være med i konkurransen, samt at Skiforeningen og Kvikk Lunsj kan offentliggjøre navnet ditt på Instagram og Facebook dersom du vinner. Du bekrefter også at du innehar samtlige rettigheter til å publisere bildet og har samtykke fra eventuelle avbildede personer.

Det er ingen kjøpeplikt for å delta i konkurransen. Juryen kårer en hovedvinner etter endt konkurranse. Vinnerne trekkes blant alle de som deltar, og vil bli kontaktet av Skiforeningen. Vinnerne kan avhente premiene i Skiforeningens hus i Kongeveien 5, 0787 Oslo f.o.m. mandag 7. august. Premiene må hentes innen fredag 1. september 2017.

Skiforeningen og Mondelez forbeholder seg retten til å fjerne kommentarer og utestenge deltagere og bidrag som ikke oppfyller disse konkurransereglene, eller som på annen måte anses å krenke moral eller lov. Skiforeningen og Mondelez kan videre ikke bli holdt ansvarlig for noe innhold som en deltager publiserer i konkurransen.

Ved å delta i konkurransen blir deltakeren nødt til å gi noen personlige opplysninger, som navn og kontaktinformasjon. Skiforeningen vil behandle personopplysninger for å oppfylle sine forpliktelser ved konkurransen, blant annet for å kontakte deltakerne, dele ut priser og publisere vinnerens navn i kommentarfeltet på Instagram og Facebook.

Vinnerbildene publiseres på skiforeningen.no når konkurransen er slutt.

Det er frivillig å delta i konkurransen, og dermed å oppgi personlig informasjon. Ved å delta i konkurransen aksepterer du konkurransevilkårene, og samtykker samtidig at Skiforeningen behandler og publiserer dine personlige data i henhold til de ovennevnte formål og i samsvar med våre retningslinjer.

Personopplysninger vil bli håndtert i henhold til myndighetskrav. Ifølge loven har du alltid rett til å tilbakekalle ditt samtykke til behandling av dine personopplysninger. Tilbaketrekker du ditt samtykke før en vinner er kåret anses du ikke lenger oppfylle kravene til å delta i konkurransen og Skiforeningen vil ikke lenger behandle dine personopplysninger

Juryen består av:

Astrid Mattson, medlemskonsulent Skiforeningen